top of page

עזרים תומכים לזמן הווסת ששווה להכיר

בכל הקשור לכאבי וסת, אני מאמינה בלב שלם ומניסיון שריפוי ושינוי אמיתיים מתרחשים כשאנחנו בוחרות ללמוד לעומק אותנו ועושות שלום עם הגוף, המחזוריות והנקביות שלנו.

זה לא סותר שאנחנו יכולות גם להיעזר במשאבים ועזרים חיצוניים שיתמכו בנו לחוות פחות כאב ולתמוך בעצמינו בזמן הווסת, ויש כאלו שאפילו שימוש בהם מחבר אותנו (באמת לנתק אותנו) לעצמינו, לגוף ולטבע.

שמחה להביא לכאן 4 עזרים תומכים מעולים ופשוטים לזמן הווסת - לשחרור כאבים ותמיכה עצמית נגישה וטבעית


1. בקבוק חם -

החבר הכי טוב שלך בזמן הווסת משחרר התכווצויות וכאבים באופן משמעותי ומיידי! הרחם מורכבת משרירים המתכווצים בעת הווסת, דבר אשר גורם לכאב. החום דרך הבקבוק עוזר להרפות את השרירים וכך מפחית את הכאב. ניתן להשתמש גם בכרית לחימום או לתפור אחת בעצמך.


2. שמן וסת - שמן טבעי לעיסוי רחם בזמן הווסת לשחרור התכווצויות ומניעתן! אחד העזרים המשמעותיים ביותר לשחרור כאבים ולשחרור של הווסת ביותר קלות ואפקטיביות. מומלץ לפתוח כל בוקר של הווסת בעיסוי עם שמן וסת על מנת למנוע התכווצויות בהמשך היום או להשתמש בו בכל רגע שיש התכווצויות וכאב. ניתן להכין לעצמך שמן בסיסי לעיסוי על בסיס שמן שקדים עם שמן אתרי לבנדר, מנטה ותפוז או לקנות אחד שיהיה לך.


3. צעיף בד לקשירה סביב האגן - בזמן הווסת הרחם גדולה פי 3 מבזמן אחר ולכן לפעמים נחווה כאב שמקרין לגב התחתון, לחץ על שלפוחית השתן או על מערכת העיכול (שיתבטאו בדחיפות למתן שתן, יציאות לא סדירות, שלשול, אי נוחות באגן וכולי). דרך קשירת צעיף לאגן אנחנו תומכות ברחם ומרימות אותה מעט משאר האיברים. איך עושות את זה? כל צעיף שיש לך עם בד נעים יכול לשמש אותך. מקיפות את האגן מאחור עם הבד וקושרות קשר חזק מקדימה במרכז הבטן התחתונה - מתחת לרחם על מנת לתמוך אותה ולהרים אותה מעט. מקיפות שוב את האגן וקושורות גם מאחור. איפה שהקשר יהיה - שם תהיה התמיכה המירבית. מזמינה אותך לשחק עם זה ולמצוא מה תומך בך!

4. חליטת ירח - חליטה מצמחי מרפא שתעזור לך לחמם את הגוף והרחם, להזין את עצמך ולשחרר כאבים והתכווצויות. מומלץ להכין קנקן או כוס גדולה שילוו אותך לאורך היום. צמחים מומלצים לזמן הווסת הם מנטה, ג'ינג'ר, קינמון, מרווה, לענה, שומר ועוד. גם קקאו טוב יכול להיות מעולה ותומך!


המלצה על מנת שהכלים האלו לא יישארו תיאורטיים אלא שבאמת תשמשי בהם - נסי בווסת הבאה לפחות אחד מהעזרים האלו ובחני איך הוא עבורך

זה אפשרי לשחרר כאבים והתכווצויות בצורה פשוטה וטבעית, זה אפשרי לחוות את הווסת בצורה נעימה ומעצימה יותר, זה אפשרי להביא לריפוי

bottom of page